duminică, 20 septembrie 2009

Inceputul organizarii..

De un timp incoace, tot m-am gandit cat de neorganizat sunt in impartirea timpului si in impartirea lucurilor pe care le fac..dar cu inceputul anului nou scolar, m-am gandit sa incerc sa imi organizez cat de cat majoritatea lucrurilor pe care le fac si pe care as vrea sa le fac.. Si prin lucrurile astea clar ca ma refer si la antrenamente.
Am facut o mica pauza de 2 saptamani in care am facut in interval de 2 zile Upper body strength. Programa a fost cam asa:
5x5 tractiuni(Variatii de tractiuni:explozive,extrem de lente si cu viteza cat de cat normala)
10x5 flotari(Variatii de flotari:normale,cu mainile cat mai indepartate de corp,cu mainile cat mai jos,cu mainile apropiate si intr-o mana)
Oridinea exercitiului era 1 grupa de flotari, 1 grupa de tractiuni, 1 grupa de flotari..si asa mai departe..iar intre grupe nu exista pauze, cu alte cuvinte sesiunea ar trebuii sa fie cat mai dinamica..Pe viitor sigur o sa mai adaug o flotare si o tractiune in plus. Pana acum am observat ca mi-a mai crescut umpic explozia si forta muschilor..so e un lucru minunat!

Imi pare rau pentru cei care le-am spus ca o sa vin cu un video in luna August-Septembrie, dar am fost mai mult preocupat cu alte lucruri lunile astea. Desi sunt aproape sigur ca daca aveam o camera la indemana filmam ceva cadre care le aveam in minte..oricum sa speram ca anul asta o sa incep videoul asta care il am in minte de ceva timp..
Pana acum anul acesta a fost cel mai frumos an din punct de vedere al progresului.

Va salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu