sâmbătă, 12 decembrie 2009

Batalia cu subconstientul

1 Decembrie 2009 - Batalia cu subconstientul care ma domina, aproape intotdeauna! :)

Dupa ce am citit un vechi articol de'a lui Blane, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa ma trezesc de dimineata, inainte sa se trezeasca soarele, sa alerg una buna si poate sa fac si conditionare. Mi-am propus sa ma trezesc la 6:30 si la 7:00 sa rup usa.

Ei bine antrenamentul meu a inceput mult mai repede decat m-am asteptat..cand m-am bagat in pat eram sigur ca e una din noptile alea mai "speciale", cand se imbina multe ganduri de-a lungul unor saptamani bune, stiam ca nu o sa adorm imediat si asa a si fost.. In noaptea aceea m-am gandit la toti tipii(tipe) care au trecut prin antrenamente, progresul meu, scopuri, la prieteni care nu se mai antreneaza asa des, cum o faceau inainte, sau deloc, la persoane care le-am dedicat ceva timp la antrenamente sa le explic unele lucruri, s.a.m.d multe ganduri am inceput dar de multe ori nu apuc sa le termin pentru ca intervine o alta chestie, un alt gand..care ma framanta...

Peste aproape o ora am decis sa merg pana jos in bucatarie..aveam chef sa imi misc picioarele.. nu am mers cu nici un scop anume, dar am vazut o sticla de tuica si am spus sa imi pun putin, ca poate ma ajuta sa adorm[evident cand mi-am pus in pahar mi-am amintit de vorbele intelepte ale lui Viespe:"Antreneaza-te de mare, Antreneaza-te de mic...sau nu te antrena deloc si bea.. Tuica!" si am zambit :), si nu, nu e un obicei sa beau tuica! ], dupa ce m-am pus in pat a2a oara, a inceput sa ma bantuie acelasi ciclu de ganduri..dar intr-un final am adormit, chiar daca mai erau 3 ore pana la trezirea mea. M-am antrenat si cu mai putine ore de somn..so..nu ar trebui sa fie nici o problema in asta.

Wroong..! A sunat ceasul la 6:30 si m-am trezit, am mers la geam, era bezna, vantul suiera..arata groaznic..ma gandeam ca numai un nebun ar putea sa iasa pe vremea asta si la ora asta..ei bine..de data asta nu m-am considerat nebun..nu am iesit..desi alta data am facut'o! Dar Antrenamentul a fost.. a fost unul mental, unul in care mi-am aranjat o parte din ganduri si progrese..
Dar intr-un fel ma simt flustrat de batalia asta interioara, cu subconstientul meu, cand sunt adormit, ca de multe ori ma domina..probabil e normal..probabil nu..

Nu creez altul separat ca nu am cu ce detalii sa umplu..
Pana la urma m-am trezit la 10:00 si mi-am pus in cap sa ies totusi, macar pentru cateva ore.. in jur de 11-12 am vorbit cu Flavius(Rhymes) sa iesim in jur de 13:00.. fiind o distanta destul de mare de la mine de acasa pana la locul universal de intalnire, iau autobuzul, nu pentru ca e mai comod ci pentru ca e mai rapid. Dar de data asta nu am facut asta..am luat'o frumos la fuga ca sa imi completez cat de cat scopul care mi l-am propus de dimineata. Desi am ajuns cu 10 min mai tarziu, tot am fost singur..so am inceput incalzirea si variatii de monkey walk. Dupa am mai facut 25 de serii de precizii continue(3-4), s.a.m.d. Principalul scop al zilei a fost testul endurantei, cu care nu stau prost dar nici stralucit.
Pe Flavius l-am iertat ca intarziat de data asta, pentru ca a fost ziua lui :)

2 comentarii: